יום שישי, 24 במאי 2019

השכרת טלפון לוויני


השכרת טלפון לוויני מאפשרת לקיים שיחות טלפון מלב ים, הרחק מהחוף, וכמו כן במקרי חירום לשגר הודעת מצוקה. את שיחות הטלפון וההודעות מלב הים, הרחק מרשתות סלולר ואינטרנט מאפשרות רשתות לווינים החגות בשמי כדור הארץ. רשתות אלו כוללות בין היתר את אינמרסט, רשת לווינים המכסה בעיקר את אזורי האוקיינוסים ואירידיום, שמפעילה עשרות לוויינים המכסים את כל אזורי כדור הארץ. הלווינים חגים באזורים קבועים ומאכנים איתותים הנשלחים אליהם ממכשירי קשר לווייניים. באמצעות התקשורת הלווינית ניתן לשוחח הם בני משפחה וחברים, לשלוח הודעות להתחבר לרשתות חברתיות ועוד. באופן הזה ניתן ליהנות מהפלגה בים הפתוח תוך שמירה על קשר עם הבית או מקום העבודה.
טלפון לוויני בים הפתוח משמש תחליף למכשיר נייד חכם וכאמצעי לקריאת חירום במקרי מצוקה. לכלי שיט גדולים אמצעי קשר לוויני שמאפשרים להודיע ל - RCC (המרכז לתיאום חיפוש והצלה בים) על מצוקה, אבל פעילויות הצלה אלו מתאפשרות רק בתחום המים הטריטוריאליים. הטלפון הלוויני מאפשר לשלוח הודעת מצוקה לכל מקום בעולם. הטלפון משמש לשליחת אות חירום בשני אופנים - שליחת הודעת חירום דרך הלווין למוקד מצוקה וחילוץ, המפעיל את הגורמים המתאימים לשליחת סיוע. הלוויין מאכן את מיקום המכשיר וכך מסייע לאיתור המשתמש. אפשרות אחרת היא יצירת קשר טלפוני עם איש קשר ייעודי למצבי חירום ליצירת קשר עם גורמי חילוץ.
השכרת טלפון לוויני להפלגות בים הפתוח היא פתרון נפלא לשייטים הנוהגים להפליג מדי פעם לתקופה מוגדרת. הטלפון מאפשר למשתמש להישאר בקשר עם ולהתעדכן בנושאים חשובים, ובמקרי מצוקה משמש הטלפון הלוויני כאמצעי יעיל לאזעקת סיוע. כמו כן ניתן להשתמש בתכונות נוספות של המכשיר כגון התכתבות באמצעות הודעות טקסט ודואר אלקטרוני, עדכונים על מזג האוויר ומסלול ההפלגה ושמירת מידע על נקודות ציון במסלול השייט. לנתוני המסלול הנשמרים בזיכרון חשיבות מכיוון שהם משמשים את הלווין להעברת נתונים על מיקום כלי השיט.
השכרת טלפון לוויני להפלגות בים הפתוח מתאפשרת על בסיס עלות יומית ובהתאם לאופן השימוש. המכשיר כולל פונקציות מורכבות יותר ולכן עלויות השכרת טלפון לוויני גבוהות לעומת השכרת מכשירי איתור לוויינים אחרים שאינם כוללים צג והתקשרות טלפונית. עם זה, הטלפון הוא האפשרות היעילה ביותר עבור מי שמעונין בשמירה על קשר עם בני משפחה ומכרים במהלך הפלגות בלב ים. ומה כאשר מעוניינים בהפלגה שקטה ללא שיחות טלפון מיותרות? ובכן, השכרת טלפון לוויני כוללת מספר טלפון לתקופת ההשכרה לצורך התקשרות יוצאת ולשיחות נכנסות. כמו במכשיר הסלולרי קיימת אפשרות לשמירה על רשימת אנשי קשר. אם מעונינים להמעיט בשיחות הטלפון ניתן למסור את המספר של הטלפון הלוויני לחוג מצומצם של אנשי קשר.
רשימת אתרים משכירים טלפונים לוויניים

איי רנט

אתר טכנולוגיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה